آرتـی بــآ دنیـآی قـآطی پـآطی

۰۳
شهریور ۹۴

سلام بچه ها حالم خیلی خرابه میخوام که دعا کنین بلگفا خوب بشه


من ارتباطم قط شده نمیدونم چیکار کنم مطمئنمم که شما درکم نمکنین ولی من بلگفا رو خعلیییییییییییی دوس دارم ولی نمیدونم چرا همش خررررر میشه : (

خب توروووووووووووووووووووووووووخدا دعاش کنین خراب نشه من اونجا دوستای زیادی دارم ولی میگه ERORشده : ( نمیدونم چیکار کنم واقعا کاش رئیسش بودم اگه من رئیسش بودم هیچوقت نمیذاشتم خراب بشه متاسفانه خونه ی رئیس بلگفام تو کانادا هستش دیگه.....!


باور نمیکنین؟برین بخونین خــُودم وقتی بلگفا برا اولین بار خراب شد دیدم


ولی فک نکنم باشه


راستیییییی این عکس دختر خالمه ببینین چقد نازه خوشگلمممممم کیلیک جان . کیلیک خالی


ببینین چقد نازهههههه عزیزمههههههه


دیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بله ناخدا خخخخ


خب اگه دیدین نظرتونو هم بگین عع راستیی حتما حتما آدرستونو بزارین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
آرتیمیس سولتی

نظرات  (۲)

خوشحـال میشـم به وب من سـر بـزنـى :)
پاسخ:
مَمـنون گُلــم

اومدمــ پیلیـــز بـآزمـــ بیـآآآآآآآآ
زندگی، پُر از ماجراهای دلنشین و هیجان انگیز است؛ هرگز شانس خود را برای یافتن آنها از دست ندهید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی