آرتـی بــآ دنیـآی قـآطی پـآطی

۰۳
شهریور ۹۴

سلآم سلام به همه: )

امروز کلا روز خوفی بود. . .دیوونه بازی بود مث همیشه :دی  . . . خالم اینا اومده بودن خونمون . . .منم مث همیشه جلوی کامپیوترم پلاسمـ

یه دختر خاله دارم مث قندونباته.قرفونش برم الهیییییییی کلی عکس خوشمل ازش گرفتم کلیک خان

اینم پاهای ناز نازیش قربوننننننننننت کلیک خان

مراسم عمویی هم درراهه . . .کلی برنامه مرنامه دارم :دی رفته بودم لاک بگیرم مخملی میخواسم نیداش مجبور شدم این مدلیشو بگیرم کلیک خان

رفتم بازار با دخترعموم باهم بدلیجات گرفتیم : )کلیک خان

دنبال کفش صندل میگشتم آخرش بعد کلی پیاده روی پیدا شددددددددددددد :) کلیک خان[خداروشکر]

و امشب ما شام با بنده بووووووووود :دی بنظر خودم که خوب شده به به

البته یه دل درد کوچیک گرفتم خخخخخ  . . .

اینم دستای بنده کلیک خان. . . امروز عصری رفتم ترشی مورد علاقمو گرفتم جوووووووون دهنم آب افتاد : )

ور درآخــــــــر نـــــــــآزیـــ نازِِِیــــ کلیک خان بووووووووووس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
آرتیمیس سولتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی